PRACOWNICY URZĘDU
Nr pok. |
Imię i Nazwisko |
Pełniona funkcja |
Zakres obowiazków |
pokój 01 |
Edyta Daniel |
Inspektor ds. działalności gospodarczej i komunalnej |
Sprawy działalności gospodarczej, gospodarki komunalnej i ochrony środowiska, dodatki mieszkaniowe. |
pokój 01 |
Katarzyna Adamczyk |
Inspektor ds. gospodarki gruntami i planowania przestrzennego |
Sprawy planowania przestrzennego, mienia komunalnego, gospodarka gruntami w imieniu AWRSP. |
pokój 02 |
Paweł Matraszek |
Inspektor ds. informatyki |
Sprawy systemu informatycznego Urzędu Gminy. |
pokój 02 |
Michał Miziak |
pomoc administracyjna |
Sprawy OSP, fundusz sołecki. |
pokój 1 |
Małgorzata Boguta |
Inspektor ds. podatkowych |
Sprawy podatków od środków transportowych, od nieruchomości, od osób prawnych, ulg i umorzeń. |
pokój 1 |
Ewelina Rak |
Inspektor ds. księgowości podatkowej |
Sprawy księgowości i rachunkowości podatkowej, wystawianie upomnień i tytułów wykonawczych, rozliczanie sołtysów z wpłat. |
pokój 1 |
Magdalena Wójcik |
Inspektor ds. wymiaru podatków |
Sprawy podatkowe - wymiar zobowiązań i wystawianie nakazów, zaświadczenia w sprawach podatkowych. |
pokój 3 |
Łukasz Kramek |
Kierownik Referatu Spraw Technicznych i Gospodarczych |
Organizacja pracy stanowisk robotniczych na prowadzonych przez Gminę inwestycjach, remontach i modernizacjach. |
pokój 4 |
Marta Głowacka |
Pomoc administracyjna |
Sprawy inwestycji gminnych i remontów, sprawy rolnictwa i statystyki rolniczej, zezwolenia na utrzymywanie ras psów uznanych za agresywne, nadzór nad GSW. |
pokój 5 |
Jolanta Stępnicka |
Inspektor ds. gospodarki wodno - kanalizacyjnej i dróg gminnych |
Sprawy wodociągów gminnych i oczyszczalni ścieków, dróg gminnych. |
pokój 6 |
Małgorzata Filipek |
Podinspektor ds. ksiegowości oświatowej |
Sprawy księgowości jednostek oświatowych. |
pokój 6 |
Agata Latoch |
Inspektor ds. oświaty |
Sprawy kadrowe, osobowe i socjalne jednostek oświatowych. |
pokój 6a |
Irmina Wolska |
pomoc administracyjna |
Dotacje dla jednostek oświaty prowadzonych przez inne podmioty niż jst, ewidencja składników majątkowych Urzędu Gminy. |
pokój 7 |
Małgorzata Sanaluta |
Zastępca Wójta Gminy |
Realizowanie uchwał Rady Gminy, kierowanie pracą Urzędu Gminy. |
pokój 8 |
Mariola Dec |
Inspektor ds. księgowości budżetowej |
Księgowość finansowa Gminy. |
pokój 8 |
Katarzyna Kozieł |
Inspektor ds. księgowości budżetowej |
Ewidencja księgowa Gminnej Biblioteki Publicznej, ewidencje opłat za odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych. |
pokój 9 |
Katarzyna Miszczuk |
Skarbnik Gminy |
Wykonywanie budżetu, organizowanie gospodarki finansowo-księgowej Gminy. |
pokój 9 |
Grzegorz Staniak |
Zastępca Skarbnika Gminy |
Sprawy dotyczące wynagrodzeń i podatku VAT. |
pokój 10 |
Małgorzata Drozd |
Inspektor ds. geodezji |
Sprawy geodezyjne, ewidencja gruntów. |
pokój 10a |
Edyta Kramek |
Inspektor ds. projektów i promocji gminy |
Fundusze UE, promocja Gminy. |
pokój 11 |
Iwona Klocek |
Podinspektor ds. kadrowych, kancelaryjnych i archiwum |
Sprawy kancelaryjne, osobowo-kadrowe, archiwum zakładowego. |
pokój 11 |
Kazimierz Firlej |
Wójt Gminy |
Realizowanie uchwał Rady Gminy, kierowanie pracą Urzędu Gminy. |
pokój 12 |
Adam Reszka |
Sekretarz Gminy |
Organizacja pracy Urzędu Gminy. |
pokój 13 |
Beata Beda |
Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego |
Sprawy meldunkowe oraz aktów stanu cywilnego. |
pokój 13 |
Katarzyna Pietrak-Kieryło |
Zastępca Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego |
Ewidencja ludności, dowody osobiste. |
pokój 15 |
Marek Filipek |
Radca prawny |
Pomoc prawna dla Urzędu Gminy. |