Zawiadamiam właścicieli nieruchomości i mieszkańców Garbowa, że została zakończona procedura nadawania nazw ulic w miejscowości Garbów.
Rada Gminy Garbów w dniu 29 grudnia 2015 r. podjęła uchwałę w sprawie nadania nazw ulic w miejscowości Garbów i uchwała ta po publikacji w Dz. U. Województwa Lubelskiego wchodzi w życie z dniem 10 lutego 2016 r. co oznacza, iż od tego dnia zaczyna obowiązywać w Garbowie nowa numeracja porządkowa budynków.
W najbliższym czasie każdy właściciel i współwłaściciel nieruchomości (wg ewidencji gruntów) otrzyma pisemne zawiadomienie o nowym adresie. Jednocześnie informuję, że Urząd Gminy powiadomi o zmianie adresów instytucje (Urząd Statystyczny, Urząd Skarbowy, ZUS, KRUS, Pocztę, Starostwo Powiatowe) oraz służby ratunkowe.
Apeluję do Państwa o zwrócenie szczególnej uwagi i podawanie właściwego nowego adresu podczas załatwiania wszelkich formalności w urzędach i instytucjach.
Urzędowa zmiana adresu nie powoduje konieczności wymiany dowodu osobistego.
Mimo trudności w początkowym okresie przechodzenia na adresy z ulicami liczymy, że w efekcie usprawni to codzienne życie mieszkańców, znacznie ułatwi poruszanie się po naszej miejscowości gościom oraz firmom kurierskim, a przede wszystkim pomoże służbom ratunkowym w szybkim dotarciu do mieszkańców.
W najbliższym czasie dostępna będzie dla Państwa w Urzędzie Gminy i u Sołtysów mapa z lokalizacją ulic w formie papierowej.
Serdecznie dziękuję wszystkim mieszkańcom, którzy tak licznie i aktywnie włączyli się w proces konsultacji nazw ulic. Dziękuję również Zespołowi d/s nazw ulic za sprawne przeprowadzanie prac związanych z nadaniem nazw ulic w naszej miejscowości.