W związku z obecną sytuacją epidemiologiczną, przewidzieliśmy dwie drogi złożenia dokumentu:
1. listownie - Pocztą
2. dostarczenie deklaracji do urny, znajdującej się przed głównym wejściem do urzędu – w godzinach pracy urzędu.
Wypełniając deklarację prosimy zwrócić uwagę na następujące sprawy:
a) Deklaracja powinna być złożona przez osobę, która poprzednio złożyła deklarację. W przypadku kiedy chcecie Państwo przepisać na inną osobę obciążenie - poprzedni właściciel (dotychczas obciążony) musi złożyć deklarację „zerową” (tabela „F” deklaracji – WPISUJEMY ZERA OD a – g) Tylko w ten sposób deklaracja zostanie zakończona i nie będzie dwóch obciążeń.
W przypadku zgonu osoby, która widniała w ewidencji odpadów – prosimy oprócz deklaracji złożonej przez nowego właściciela dostarczyć kopię aktu zgonu.
b) W tabeli „F” deklaracji wpisujemy cyfrę „1” w odpowiednim punkcie mówiącym o liczbie osób zamieszkujących.
c) Proszę o czytelny podpis osoby składającej deklarację w tabeli „H” pkt. 36 ( nie może deklaracji podpisać osoba inna niż ta której dane widnieją na stronie pierwszej).
Druki można pobrać bezpośrednio w Urzędzie Gminy Garbów, ul. Krakowskie Przedmieście 50, 21-080 Garbów, ze strony internetowej
Biuletyn Informacji Publicznej...W przypadku pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt telefoniczny – 530 757 320 – P. Edyta Daniel